Doprava a platba

U nás vždy nájdete dopravu a platbu, ktorá vám najviac vyhovuje. My se následne postaráme o všetko ostatné a zajistíme, aby vaša objednávka dorazila v poriadku a včas.

Na zásielku si počkám doma

Slovenská pošta doporučený list (obj. do 70 €) 2,90 €

Vašu objednávku doručíme na Vašu adresu.

Poplatok za dobierku / platbu pri prevzatí je 1,00 €

Základné informácie

  • ak je zásielka menších rozmerov, môžete si ju nechať doručiť na Vašu adresu prostredníctvom Slovenskej pošty
  • objednávky do 70 € odosielame ako doporučený list 2. triedy - štandardná doba doručenia je na druhý pracovný deň po dni podania.
  • maximálna hmotnosť objednávky je 2 kg

Kedy zásielku doručíme

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

Pre notifikácie / sledovanie zásielky Vám odporúčame použiť mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty. Jednoduchím aktivovaním služby "Overenie adresáta" sa Vám všetky zásielky automaticky zobrazia priamo v aplikácií. Podmienkou je, že overené telefónne číslo alebo email sa musia zhodovať s telefónnym číslom alebo emailom zadaným pri vytvorení objednávky.

DPD - doručenie na adresu 3,90 €

Vašu objednávku doručíme na Vašu adresu.

Poplatok za dobierku / platbu pri prevzatí je 1,00 €

Základné informácie

  • ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky
  • v deň, kedy vaša zásielka opustí náš centrálny sklad, od nás dostanete potvrdzujúci e-mail
  • hmotnosť jedného balíka nesmie presiahnuť 31,5 kg
  • v prípade dobierky je možné u niektorých kuriérov platiť iba v hotovosti. Majte preto radšej pripravenú dostatočnú hotovosť

Kedy zásielku doručíme

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

Stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu sledovanie zásielky

Slovenská pošta poistený list (obj. od 70-500 €) 4,90 €

Vašu objednávku doručíme na Vašu adresu.

Poplatok za dobierku / platbu pri prevzatí je 1,00 €

Základné informácie

  • ak je zásielka menších rozmerov, môžete si ju nechať doručiť na Vašu adresu prostredníctvom Slovenskej pošty
  • objednávky v rozmedzí od 70 € do 500 € odosielame ako poistený list 1. triedy - štandardná doba doručenia je nasledujúci pracovný deň po dni podania.
  • maximálna hmotnosť objednávky je 2 kg

Kedy zásielku doručíme

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

Pre notifikácie / sledovanie zásielky Vám odporúčame použiť mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty. Jednoduchím aktivovaním služby "Overenie adresáta" sa Vám všetky zásielky automaticky zobrazia priamo v aplikácií. Podmienkou je, že overené telefónne číslo alebo email sa musia zhodovať s telefónnym číslom alebo emailom zadaným pri vytvorení objednávky.

Zásielku si vyzdvihnem osobne

Predajňa Žilina zadarmo

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť v našej kamennej predajni v Žiline .

Základné informácie

  • osobný odber je bez poplatku
  • akonáhle pre Vás na predajni zásielku pripravíme, obdržíte od nás potvrdzujúci email
  • zásielka Vás bude na predajni čakať po dobu 3 pracovných dní. Pokiaľ si zásielku v tejto lehote neprevezmete, objednávka bude stornovaná a tovar vrátený na sklad
  • platba na predajni je možná len v hotovosti

Kedy zásielku doručíme na predajňu?

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

Packeta odberné miesto Z-Point / Z-BOX 3,90 €

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na odbernom mieste Z-Point / Z-BOX.

Základné informácie

  • konkrétne odberné miesto Zásielkovne si môžete vybrať v prvom kroku nákupného košíka
  • Z-Pointy umožňujú vratku či reklamáciu odoslať späť. Podrobné informácie o vrátení a reklamácii nájdete na našich stránkach
  • maximálna hmotnosť zásielky je 5 kg
  • zásielka vás bude v Z-Pointe čakať po dobu 7 kalendárnych dní / v samoobslužnom Z-Boxe je uložená po dobu 3 dní (dobu uloženia je možné predĺžiť prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta ). Pokiaľ si zásielku v tejto lehote neprevezmete, objednávka bude stornovaná a tovar vrátený na sklad
  • samoobslužné Z-Boxy sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni
  • pre vyzdvihnutie zásielky zo Z-Boxu budete potrebovať mobilný telefón s Bluetooth a GPS a nainštalovanou aplikáciou „ Packeta “, v ktorej uvediete rovnaké telefónne číslo ako v objednávke

Kedy bude zásielka pripravená na odbernom mieste?

Akonáhle je zásielka pripravená na odbernom mieste, obdržíte potvrdzujúci e-mail a SMS. Pre výdaj tovaru vám postačí iba znalosť hesla uvedeného v potvrdzujúcej správe

Ako je možné sledovať stav zásielky?

Stav zásielky je možné sledovať na stránke Packety alebo priamo v mobilnej aplikácií. V aplikácií stačí použiť rovnaký e-mail ako v objednávke

DPD odberné miesto Pickup / Pickup Station 3,90 €

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na odbernom mieste DPD Pickup / Pickup Station / AlzaBox.

Poplatok za dobierku / platbu pri prevzatí je 1,00 €

Základné informácie

  • konkrétné odberné miesto Pickup alebo samoobslužný box Pickup Station si môžete vybrať v prvom kroku nákupného košíka
  • Uloženie zásielky v odbernom mieste Pickup až 7 kalendárnych dní, v odbernom mieste Pickup Station 3 kalendárne dni
  • do samoobslužných boxov Pickup Station je možné zaslať zásielku s hmotnosťou do 20 kg.
  • Automatické boxy umožňujú rýchle a flexibilné vyzdvihnutie balíkov 24 hodín denne, 7 dní v týždni
  • vyzdvihovanie balíkov z boxu prebieha na základe zadania PIN kódu, ktorý príjemca obdrží v notifikácii.
  • viac informácií o preprave nájdete na www.dpd.com/sk/sk/pickup/

Kedy zásielku doručíme na odberné miesto?

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

Ďalšie informácie

Problémy s doručovaním?

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis.

Nedoručenie alebo neskoršie doručenie zásielky z dôvodu jej viditeľného poškodenia

Aby sme zákazníkom doručovali iba bezchybný tovar, prechádza tovar pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri zistení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymenený za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa, to však môže dodanie tovaru oneskoriť. Rovnako nedoručíme tovar, ktorý sa poškodil pri preprave. Takýto tovar automaticky vraciame naspäť do skladu a namiesto neho posielame nový nepoškodený tovar. Aj v tomto prípade to môže mať za následok oneskorenie dodania tovaru.

Nedoručenie zásielky z dôvodu straty u prepravcu

Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto situácii dôjde, objednáme pre vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.

Prijatý tovar je poškodený

Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, dôkladne skontrolujte dodaný tovar.

Zásielku, ktorá javí znaky poškodenia, nepreberajte!

Ak ste si poškodenie všimli až následne, alebo ak je tovar poškodený napriek tomu, že je obal neporušený, treba čo najskôr (ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku) informovať prepravcu alebo našu spoločnosť.

Tovar bol dodaný nekompletný alebo neodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte nám podrobnosti prostredníctvom kontaktného formuláru a my vám následne poradíme ako ďalej postupovať.

Viac informácii o reklamácii nájdete tu .

* uvedené ceny služieb sú vrátane DPH a môžu byť počas vybraných marketingových akcií nižšie, alebo rovné nule. V prípade produktov vyžadujúcich špeciálne prepravné podmienky, ako sú napr. televízory či objemnejšie balenia, môžu byť zaúčtované dodatočné náklady na balenie alebo prepravu.

Na vašom súkromí nám záleží

Tento internetový obchod ukladá súbory cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Viac informácií o spracúvaní údajov a našich partneroch nájdete na tejto stránke.

Povoliť všetkoPodrobné nastavenie