Ako nakupovať?

Pripravili sme pre Vás jednoduchého sprievodcu, vďaka ktorému budete mať všetky potrebné informácie poruke.

Výber tovaru

Vyhľadávať možno zadaním názvu konkrétneho tovaru, výrobcu alebo typu do vyhľadávacej kolónky alebo pomocou lišty kategórií. Jednotlivé výrobky môžete jednoducho porovnať a taktiež uložiť ako obľúbené pre neskorší nákup.

Do košíka a objednať

Po vložení všetkých častí objednávky do košíka, sa Vám v prvom kroku zobrazia dostupnosti jednotlivých položiek tovaru spolu s predpokladaným termínom dodania. Okrem ponuky služieb získate možnosť výberu kombinácie platby a dopravy, z ktorej si môžete vybrať tú, ktorá vám vyhovuje najviac.

Zadanie fakturačných a doručovacích údajov

Pokiaľ ste náš registrovaný zákazník, môžete sa v druhom kroku nákupného košíka jednoducho prihlásiť do svojho účtu cez voľbu "Mám tu svoj účet" a všetky údaje z registrácie sa automaticky vyplnia do novej objednávky. Pokiaľ u nás ešte nemáte účet zvoľte možnosť "Som nový zákazník". Odporúčame zvoliť voľbu vytvoriť nový účet, nakoľko vďaka registrácií získate skvelé výhody! Následne vyplňte všetky požadované údaje. Môžete samozrejme zadať inú adresu na doručenie ako je fakturačná adresa. Ak ste všetko vyplnili, prejdite do ďalšieho kroku a pred dokončením a odoslaním objednávky skontrolujte všetky údaje. Pre úspešné odoslanie objednávky je potrebné vyjadriť svoj súhlas so obchodnými podmienkami, spracovaním osobných údajov a potvrdiť odoslanie objednávky pomocou tlačidla "Objednať s povinnosťou platby". Odoslaním objednávky sa zaväzujete k jej úhrade.

V prípade ak Vám ihneď po dokončení objednávky nepríde potvrdzovací email, skontrolujte, prosím či ste zadali správnu emailovu adresu, prípadne sa náhodou nenachádza v nevyžiadanej pošte (v tzv. SPAM priečinku) prípadne v reklame Vášho emailového klienta (Outlook, Thunderbird atď.) alebo webmailu (gmail, seznam, zoznam atď.).

Doručenie

O priebehu doručenia budete pravidelne informovaní prostredníctvom emailu a zásielku budete taktiež môcť sledovať u zvoleného dopravcu. Pri preberaní tovaru skontrolujte s dopravcom stav zásielky a v prípadné poškodenia, spíšte s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zašlite e-mailom alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

Často kladené otázky - FAQ

Objednávka/nákup/dostupnosť

Je tovar naozaj na sklade?

Tovar označený "skladom" sa naozaj nachádza u nás na sklade v Žiline. Tento stav sa v pravidelných intervaloch automaticky aktualizuje. Chyba može nastať len pri technickej poruche, alebo ak si viacerí ľudia naraz objednajú posledný kus rovnakého tovaru. Viac informácií o dostupnosti sa dočítate tu.

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakupovať?

Nemusíte. Nakúpiť môžete aj bez registrácie.

Kedy mi bude doručený objednaný tovar?

Ak si objednáte tovar s dostupnosťou "skladom", tak v pracovné dni pri objednávke do 14:00 tovar odošleme ešte v deň objednávky a doručenie kuriérom je na druhý pracovný deň. Slovenskou poštou trvá doručenie cca 1-2 dni. Viac sa dočítate ak kliknete tu.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ ste náš registrovaný zákazník aktuálny stav svojej objednávky môžete po prihlásení zistiť tu.

V prípade, že ste uskutočnili jednorázový nákup bez registácie, budete o prípadnej zmene stavu objednávky automaticky informovaný pomocou emailovej notifikácie.

Ako zistím, že si môžem objednávku vyzdvihnúť na odbernom mieste?

Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať prostredníctvom emailu.

Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Áno, v prípade osobného odberu na predajni je nám potrebné poslať emailovú žiadosť, prípadne nás telefonicky kontaktovať a rezerváciu Vám radi predĺžime.

Pokiaľ sa jedná o osobný odber vo výdajnom mieste Zásielkovne alebo zo samoobslužného výdajného Z-Boxu, predĺženie, žiaľ nie je možné.

Bude mi kuriér DPD volať pred doručením?

Nevieme, niektorí kuriéri volajú, niektorí nie. Vašu zásielku si viete sledovať na stránke kuriérskej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK, s.r.o., podľa sledovacieho čísla, ktoré Vám pošleme e-mailom po expedovaní objednávky. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom doručenia možete kontaktovať ich zákaznícky servis pomocou emailu dpd@dpd.sk *

* v pracovné dni 8:00 - 17:00, na vašu e-mailovú požiadavku odpovieme spravidla do 2 hodín.

Viete mi dodať aj tovar, ktorý nemáte zalistovaný na stránke?

Áno, stačí ak nám napíšete na info@mobilpc.sk, následne Vám budeme informovať, kedy a za akú cenu sme schopní Vám takýto tovar zabezpečiť.

Majú telefóny/tablety, ktoré ponúkate slovenské menu a pôjde mi v nich akákoľvek sim karta?

Všetky nami predávané telefóny sú voľné na akéhokoľvek operátora a obsahujú slovenské menu (výnimkou sú telefóny do ktorých výrobca slovenčinu nevyrobil).

Pochádzajú Vaše mobilné telefóny/tablety z oficiálnej slovenskej distribúcie?

Cca 90% mobilných telefónov z našej ponuky pochádza z oficiálnej slovenskej distribúcie, ostatné sú zo skladov v Európskej únií.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako mám postupovať, keď sa mi tovar pokazil?

Všetko je vysvetlené v našom reklamačnom poriadku, ktorý nájdete tu. Po odoslaní reklamačného formulára, Vás budeme informovať či možete tovar poslať bezplatne priamo do záručného servisu (týka sa to len sekcie mobilné telefóny a tablety), prípadne ako máte ďalej postupovať. Tiež tam nájdete postup ako poslať tovar priamo ku nám.

Zakúpil som tovar a nie je funkčný

Tovar vráťte do 14 dní. Osobne alebo poštou (so sprievodným listom) na našu adresu.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt poškodený. Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete v odseku IV. našich obchodných podmienok.

Ako mám zadať reklamáciu?

V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne správne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame zistiť, či má vaša značka slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie ako u predajcu. Kontakt na servisy nájdete tu. Ak slovenské zastúpenie chýba, alebo ak chcete riešiť reklamáciu u predajcu, je možné uplatniť reklamáciu na ktorejkoľvek našej pobočke alebo reklamované veci zaslať na našu adresu.

Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?

Produkty môžete poslať na adresu: TurTel s.r.o. - reklamačné oddelenie, Komenského 2620/52H, 010 01 Žilina.

Čo všetko musím k reklamácii dodať?

K reklamácii je potrebné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade odoslania tovaru poštou aj sprievodný list, v ktorom bude chyba popísaná. Ak máte príslušenstvo, dodajte aj to. Môže byť príčinou poruchy, alebo nevyhnutné pre riadne otestovanie prístroja. U televízorov vždy dodajte aj stojan, samotná obrazovka sa môže cestou ľahko poškodiť.

Mám poruchu na príslušenstve, je potrebné k reklamácii priniesť aj hlavný produkt?

Áno, všeobecne príslušenstvo nie je možné reklamovať samostatne, preto odporúčame mať hlavný produkt vždy so sebou.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

K reklamácii originálny obal nie je potrebný, ale je vhodný na jeho prenášanie.

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom termíne, podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní. Presný termín vybavenia Vám nebudeme schopní oznámiť vopred.

Možno reklamáciu nejako urýchliť?

V prípade potreby riešiť reklamáciu ihneď je nutné mať k tovaru zakúpenú službu Okamžitá výmena. Táto služba nemusí byť vždy dostupná. V ostatných prípadoch toto urýchlenie nie je možné.

Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?

Áno, stačí nám nahlásiť túto osobu ako kontaktnú. Nahlásenie sa dá vykonať telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Súčasne je potrebné, aby preberajúca osoba mala u seba originál príjmového dokladu o reklamácii.

Ak ste firemný zákazník, prípadný dobropis odovzdáme iba osobe, ktorá je uvedená v registrácii.

Stratím svoje dáta v zariadení?

Je to veľmi pravdepodobné. Ak sa podarí prístroj opraviť, štandardne sa zo servisu vracia s továrenským nastavením, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelnú zálohu dát nielen pred podaním reklamácie.

Ak ste napriek všetkej snahe nenašli odpoveď na vašu otázku, kontaktujte, prosím, buď telefonicky alebo e-mailom našu zákaznícku linku.

Viac informácií nájdete aj v obchodných podmienkach.

Na vašom súkromí nám záleží

Tento internetový obchod ukladá súbory cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Viac informácií o spracúvaní údajov a našich partneroch nájdete na tejto stránke.

Povoliť všetkoPodrobné nastavenie