Často kladené otázky - FAQ
Objednávka/nákup/dostupnosť
Tovar označený "SKLADOM, ihneď k odoslaniu" sa naozaj nachádza u nás na sklade v Žiline. Tento stav sa v pravidelných intervaloch automaticky aktualizuje. Chyba može nastať len pri technickej poruche, alebo ak si viacerí ľudia naraz objednajú posledný kus rovnakého tovaru. Viac informácií o dostupnosti sa dočítate tu.
Nemusíte. Nakúpiť môžete aj bez registrácie.
Ak si objednáte tovar s dostupnosťou "skladom", tak v pracovné dni pri objednávke do 14:00 tovar odošleme ešte v deň objednávky a doručenie kuriérom je na druhý pracovný deň. Slovenskou poštou trvá doručenie cca 1-2 dni. Viac sa dočítate ak kliknete tu.
Pokiaľ ste náš registrovaný zákazník aktuálny stav svojej objednávky môžete po prihlásení zistiť tu.
V prípade, že ste uskutočnili jednorázový nákup bez registácie, budete o prípadnej zmene stavu objednávky automaticky informovaný pomocou emailovej notifikácie.
Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať prostredníctvom emailu.
Áno, v prípade osobného odberu na predajni je nám potrebné poslať emailovú žiadosť, prípadne nás telefonicky kontaktovať a rezerváciu Vám radi predĺžime.
Pokiaľ sa jedná o osobný odber vo výdajnom mieste Zásielkovne alebo zo samoobslužného výdajného Z-Boxu, predĺženie, žiaľ nie je možné.
Nevieme, niektorí kuriéri volajú, niektorí nie. Vašu zásielku si viete sledovať na stránke kuriérskej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK, s.r.o., podľa sledovacieho čísla, ktoré Vám pošleme e-mailom po expedovaní objednávky. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom doručenia možete kontaktovať ich zákaznícky servis pomocou emailu dpd@dpd.sk *
* v pracovné dni 8:00 - 17:00, na vašu e-mailovú požiadavku odpovieme spravidla do 2 hodín.
Áno, stačí ak nám napíšete na info@mobilpc.sk, následne Vám budeme informovať, kedy a za akú cenu sme schopní Vám takýto tovar zabezpečiť.
Všetky nami predávané telefóny sú voľné na akéhokoľvek operátora a obsahujú slovenské menu (výnimkou sú telefóny do ktorých výrobca slovenčinu nevyrobil).
Cca 90% mobilných telefónov z našej ponuky pochádza z oficiálnej slovenskej distribúcie, ostatné sú zo skladov v Európskej únií.
Reklamácia a vrátenie tovaru
Všetko je vysvetlené v našom reklamačnom poriadku, ktorý nájdete tu. Po odoslaní reklamačného formulára, Vás budeme informovať či možete tovar poslať bezplatne priamo do záručného servisu (týka sa to len sekcie mobilné telefóny a tablety), prípadne ako máte ďalej postupovať. Tiež tam nájdete postup ako poslať tovar priamo ku nám.
Tovar vráťte do 14 dní. Osobne alebo poštou (so sprievodným listom) na našu adresu.
Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt poškodený. Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete v odseku IV. našich obchodných podmienok.
V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne správne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame zistiť, či má vaša značka slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie ako u predajcu. Kontakt na servisy nájdete tu. Ak slovenské zastúpenie chýba, alebo ak chcete riešiť reklamáciu u predajcu, je možné uplatniť reklamáciu na ktorejkoľvek našej pobočke alebo reklamované veci zaslať na našu adresu.
Produkty môžete poslať na adresu: TurTel s.r.o. - reklamačné oddelenie, Komenského 2620/52H, 010 01 Žilina.
K reklamácii je potrebné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade odoslania tovaru poštou aj sprievodný list, v ktorom bude chyba popísaná. Ak máte príslušenstvo, dodajte aj to. Môže byť príčinou poruchy, alebo nevyhnutné pre riadne otestovanie prístroja. U televízorov vždy dodajte aj stojan, samotná obrazovka sa môže cestou ľahko poškodiť.
Áno, všeobecne príslušenstvo nie je možné reklamovať samostatne, preto odporúčame mať hlavný produkt vždy so sebou.
K reklamácii originálny obal nie je potrebný, ale je vhodný na jeho prenášanie.
Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom termíne, podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní. Presný termín vybavenia Vám nebudeme schopní oznámiť vopred.
V prípade potreby riešiť reklamáciu ihneď je nutné mať k tovaru zakúpenú službu Okamžitá výmena. Táto služba nemusí byť vždy dostupná. V ostatných prípadoch toto urýchlenie nie je možné.
Áno, stačí nám nahlásiť túto osobu ako kontaktnú. Nahlásenie sa dá vykonať telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Súčasne je potrebné, aby preberajúca osoba mala u seba originál príjmového dokladu o reklamácii.
Ak ste firemný zákazník, prípadný dobropis odovzdáme iba osobe, ktorá je uvedená v registrácii.
Je to veľmi pravdepodobné. Ak sa podarí prístroj opraviť, štandardne sa zo servisu vracia s továrenským nastavením, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelnú zálohu dát nielen pred podaním reklamácie.
Ak ste napriek všetkej snahe nenašli odpoveď na vašu otázku, kontaktujte, prosím, buď telefonicky alebo e-mailom našu zákaznícku linku.
Viac informácií nájdete aj v obchodných podmienkach.