Chcem reklamovať tovar
Pred uplatnením reklamácie odporúčame dodržať nasledujúci postup:
- Vyplniť a odoslať kontaktný reklamačný formulár (slúži len na upresnenie, kam následne zašlete tovar na reklamáciu, jeho vyplnením nezačína plynúť žiadna zákonná lehota).
- Obratom (najnesôr do 2 pracovných dní) Vám emailom zašleme informácie o ďalšom postupe (napr.: kontakt na autorizované servisné stredisko prípadne iný postup doporučený reklamačným oddelením).
- Na základe odporúčania z emailu, pošlite tovar na adresu určenú reklamačným oddelením (v prípadne väčšieho tovaru, môže byť oprava vykonaná aj na mieste) spolu so všetkými potrebnými dokladmi a vyžadovanými náležitosťami vyplývajúcimi z obchodných podmienok a reklamačného poriadku.
V prípade ak Vás emailom informujeme, že je reklamovaný tovar potrebné zaslať k nám, pošlite tovar spolu s kompletne vyplneným a podpísaným reklamačným protokolom na adresu: TurTel s.r.o. - reklamačné oddelenie, Komenského 2620/52H, 010 01 Žilina.
Tovar odporúčame zasielať Slovenskou poštou (na vlastné náklady), ako poistený list, 1. triedy. Všetky iné typy zásielok (dobierkou, balíkové zásielky) predávajúci nepreberá.
V prípade ak si prajete reklamáciu uplatniť priamo u predávajúceho, odporúčame poslať alebo doniesť tovar spolu s kompletne vyplneným a podpísaným reklamačným protokolom.