Reklamácia tovaru

Pred uplatnením reklamácie odporúčame dodržať nasledujúci postup:

  1. Vyplniť a odoslať kontaktný reklamačný formulár (slúži len na upresnenie, kam následne zašlete tovar na reklamáciu, jeho vyplnením nezačína plynúť žiadna zákonná lehota).
  2. Obratom (najnesôr do 2 pracovných dní) Vám emailom zašleme informácie o ďalšom postupe (napr.: kontakt na autorizované servisné stredisko prípadne iný postup doporučený reklamačným oddelením).
  3. Na základe odporúčania z emailu, pošlite tovar na adresu určenú reklamačným oddelením (v prípadne väčšieho tovaru, môže byť oprava vykonaná aj na mieste) spolu so všetkými potrebnými dokladmi a vyžadovanými náležitosťami vyplývajúcimi z obchodných podmienok a reklamačného poriadku.

V prípade ak Vás emailom informujeme, že je reklamovaný tovar potrebné zaslať k nám, pošlite tovar spolu s kompletne vyplneným a podpísaným reklamačným protokolom na adresu: TurTel s.r.o. - reklamačné oddelenie, Komenského 2620/52H, 010 01 Žilina.

Tovar odporúčame zasielať Slovenskou poštou (na vlastné náklady), ako poistený list, 1. triedy. Všetky iné typy zásielok (dobierkou, balíkové zásielky) predávajúci nepreberá.

V prípade ak si prajete reklamáciu uplatniť priamo u predávajúceho, odporúčame poslať alebo doniesť tovar spolu s kompletne vyplneným a podpísaným reklamačným protokolom.

Reklamačný formulárMeno a priezviskoVaše telefónne čísloVaša poštová adresaČíslo objednávky (nájdete na objednávke)Výrobok zašlemKód reklamovaného produktuNázov reklamovaného výrobkuSpôsob vybavenia reklamáciePopis závadyPripojené súboryOdoslať
Na vašom súkromí nám záleží

Tento internetový obchod ukladá súbory cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Viac informácií o spracúvaní údajov a našich partneroch nájdete na tejto stránke.

Povoliť všetkoPodrobné nastavenie